EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayir gözükmüyor.
Ben gecici +44 / +1 hat kullaniyorum sadece whatsapp için, şu ana kadar bunun ile ilgili mesaj gelmedi hiç.
teşekkür ederim hocam. telegram yeterli oluyor hocam whatsapptan çok yüklü meblağ ticarette Türk numarası olarak Whatsap mecburen önemli.
  • Granny
Granny bunu beğendi.
1 kişi bunu beğendi.