Jouns adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ülkemizde ERP İş İmkanları
12
●205
- 12-01-2022, 16:49:43ERP kısmında çalışan 6 kişinin 4'ü yazılımcı, 2'si son kullanıcıların sorunlarını dinleyip yardımcı olan kısımdır. O 4 kişiden biri olursan elbette geçiş yapabilirsin. Ayrıca konuştuğumuzda ERP kendi programlama dilini kullanıyor demişlerdi. Sanırsam javascript'e benzerliği varmış dediklerine göre.
- 12-01-2022, 17:08:23İkisini de aynı anda yürütmeye ne dersin?Jouns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 saat çalıştığını varsayalım. Bunun 2 saatini de web eğitimlerine ayır. - 12-01-2022, 17:13:48şu an kendim c# ile çalışıyorum web kısmını kurstada eğitimler c# üzerinden olucakmış %20 bir kımıda veri analizi olacak dediler. Ben yeni mezun olduğum için iş bulamıyorum bu yüzden bu kurs bir iş kapısı olacak web alanını dediğiniz gibi kendim geliştiririm ama iş bulma süreci konusunda şüphelerim var.mentorperplexed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
