Jouns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşe yerleştiriyolar eğitim sonrasında ama ben web alanında ilerlemek istiyorum daha sonrasında web alanına kolay geçiş yapabilir miyim?
ERP kısmında çalışan 6 kişinin 4'ü yazılımcı, 2'si son kullanıcıların sorunlarını dinleyip yardımcı olan kısımdır. O 4 kişiden biri olursan elbette geçiş yapabilirsin. Ayrıca konuştuğumuzda ERP kendi programlama dilini kullanıyor demişlerdi. Sanırsam javascript'e benzerliği varmış dediklerine göre.