İkisini de aynı anda yürütmeye ne dersin?
6 saat çalıştığını varsayalım. Bunun 2 saatini de web eğitimlerine ayır.
şu an kendim c# ile çalışıyorum web kısmını kurstada eğitimler c# üzerinden olucakmış %20 bir kımıda veri analizi olacak dediler. Ben yeni mezun olduğum için iş bulamıyorum bu yüzden bu kurs bir iş kapısı olacak web alanını dediğiniz gibi kendim geliştiririm ama iş bulma süreci konusunda şüphelerim var.