• 12-01-2022, 23:45:08
    #10
    Anglo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de olmadım. Henüz olmayı düşünmüyorum. Hurafelere vs inandığımdan değil fakat bireysel olarak düşünerek böyle bir karar verdim. O yüzden ne babanız ne de konuya kendinden çok emin yazan arkadaşların önemi yok. Siz ne istiyorsanız o..
    İntihar suç değil. Ama başka insanların sağlığını tehdit etmeye kimsenin hakkı yok. Özgürlüklerin sınırını diğer insanların özgürlükleri oluşturuyor.
  • 13-01-2022, 00:04:57
    #11
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İntihar suç değil. Ama başka insanların sağlığını tehdit etmeye kimsenin hakkı yok. Özgürlüklerin sınırını diğer insanların özgürlükleri oluşturuyor.
    Saygı duyıyorum hocam düşüncenize. Hayırlı geceler.
  • 13-01-2022, 00:10:01
    #12
    Bende olmadım olmayı da düşünmüyorum ama bazen her konu da aşıyı zorunlu yapıyorlar. Aşı olmamamın nedeni hurafeler(kısırlık çip vs) değil bana saçma geliyor sadece. Adam 5. Aşısını olmuş! Ölene kadar aşı mı olacak yani bu adam şimdi?
  • 13-01-2022, 02:08:41
    #13
    bende hiç olmadım
  • 13-01-2022, 03:53:22
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Aşınızı olun, durum hiç iyi değil. Yarın ne olacağımızın garantisi bile yokken son pişmanlığı yaşamayalım. Ne olur ne olmaz siz işinizi şansa bırakmayın derim.
  • 13-01-2022, 07:28:05
    #15
    Aşı olmadım diyenlerin olmama sebebi ne? Hepsinin ortak noktası bir sebep sunmaması ahahahah