Bende olmadım olmayı da düşünmüyorum ama bazen her konu da aşıyı zorunlu yapıyorlar. Aşı olmamamın nedeni hurafeler(kısırlık çip vs) değil bana saçma geliyor sadece. Adam 5. Aşısını olmuş! Ölene kadar aşı mı olacak yani bu adam şimdi?