Ben de olmadım. Henüz olmayı düşünmüyorum. Hurafelere vs inandığımdan değil fakat bireysel olarak düşünerek böyle bir karar verdim. O yüzden ne babanız ne de konuya kendinden çok emin yazan arkadaşların önemi yok. Siz ne istiyorsanız o..
İntihar suç değil. Ama başka insanların sağlığını tehdit etmeye kimsenin hakkı yok. Özgürlüklerin sınırını diğer insanların özgürlükleri oluşturuyor.