Yurtdışı kayıtlı iPhone alınır mı?
13
●246
- 11-01-2022, 16:00:27Kayıt yaptırsanız ne kadar mal oluyor bir de hocam nereden almıştınız iPhone 11 mesela şuan 9800 falan ikinci elleri 8000 civarında bunun için değer mi ?ufukkpt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2022, 16:01:22kayıt yaptırmak şuan saçmalık sürekli cihaz değiştiren biri için.alay37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3200 tl gibi bir kayıt ücreti var
abd cihazı
ve kayıt yapınca x y şahısına ait 3 yıl boyunca aynı sim'ler kullanılabiliyor. - 11-01-2022, 16:02:24Kayıtsız, uzatarak kullanabiliriz ama?ufukkpt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2022, 16:45:572 ay uzatma filan her seferinde yapılabiliyor mu yoksa uzatma sınırı var mı?ufukkpt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle