• 11-01-2022, 16:00:21
    #10
    Hattın şirket hattıysa kullanamazsın, bilginiz olsun.
  • 11-01-2022, 16:00:27
    #11
    ufukkpt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam satılır ya, 1k piyasa fiyatının altına koyarsanız anında satılıyor.
    12 pro max şuan 2.el fiyatları 13 bandında ilerleyen haftalarda 12e koyar pazarlıkla 11.500a veririm
    Kayıt yaptırsanız ne kadar mal oluyor bir de hocam nereden almıştınız iPhone 11 mesela şuan 9800 falan ikinci elleri 8000 civarında bunun için değer mi ?
  • 11-01-2022, 16:01:22
    #12
    alay37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt yaptırsanız ne kadar mal oluyor bir de hocam nereden almıştınız iPhone 11 mesela şuan 9800 falan ikinci elleri 8000 civarında bunun için değer mi ?
    kayıt yaptırmak şuan saçmalık sürekli cihaz değiştiren biri için.
    3200 tl gibi bir kayıt ücreti var
    abd cihazı
    ve kayıt yapınca x y şahısına ait 3 yıl boyunca aynı sim'ler kullanılabiliyor.
  • 11-01-2022, 16:02:24
    #13
    ufukkpt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kayıt yaptırmak şuan saçmalık sürekli cihaz değiştiren biri için.
    3200 tl gibi bir kayıt ücreti var
    abd cihazı
    ve kayıt yapınca x y şahısına ait 3 yıl boyunca aynı sim'ler kullanılabiliyor.
    Kayıtsız, uzatarak kullanabiliriz ama?
  • 11-01-2022, 16:45:57
    #14
    ufukkpt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    1 yıla aşkındır 12 pro max kayıtsız cihaz kullanıyorum görüşlerimi paylaşayım.

    1- türkiye garantisi falan yok, söylenilen yalanlara kulak asmayın cihaz tr'de kaderine terk ediliyor.
    2- 4ay fiziksel - 4ay esim ile 8 ay kayıtsız kullanabiliyorsunuz, sonraki süreçte 50tl'e 2 ay uzatıyorsunuz süreci

    Ben kılıf, ekran koruyucu ıvır zıvır sevmediğim için telefonu çıplak şekilde kullanmayı seviyorum, bu yüzden dolayı yurtdışı cihazları tercih ediyorum. Bir sonraki çıktığında, elimdekini daha cuzi bir fiyata satarak yeni modele geçiyorum.
    2 ay uzatma filan her seferinde yapılabiliyor mu yoksa uzatma sınırı var mı?