alay37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt yaptırsanız ne kadar mal oluyor bir de hocam nereden almıştınız iPhone 11 mesela şuan 9800 falan ikinci elleri 8000 civarında bunun için değer mi ?
kayıt yaptırmak şuan saçmalık sürekli cihaz değiştiren biri için.
3200 tl gibi bir kayıt ücreti var
abd cihazı
ve kayıt yapınca x y şahısına ait 3 yıl boyunca aynı sim'ler kullanılabiliyor.