ufukkpt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kayıt yaptırmak şuan saçmalık sürekli cihaz değiştiren biri için.
3200 tl gibi bir kayıt ücreti var
abd cihazı
ve kayıt yapınca x y şahısına ait 3 yıl boyunca aynı sim'ler kullanılabiliyor.
Kayıtsız, uzatarak kullanabiliriz ama?