Konu
Yurtdışı kayıtlı iPhone alınır mı?
11-01-2022, 16:02:24
#13
Felix
ufukkpt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kayıt yaptırmak şuan saçmalık sürekli cihaz değiştiren biri için.
3200 tl gibi bir kayıt ücreti var
abd cihazı
ve kayıt yapınca x y şahısına ait 3 yıl boyunca aynı sim'ler kullanılabiliyor.
Kayıtsız, uzatarak kullanabiliriz ama?