• 10-01-2022, 23:22:42
    #1
    Merhaba,

    AdMob gösterimi faile düştüğü zaman Unity Ads kodlarının çalışmasını sağlasam bir sorun yaşar mıyım ?
  • 10-01-2022, 23:37:35
    #2
    Takip++
  • 10-01-2022, 23:40:44
    #3
    Ben öyle yapıyorum sıkıntı olmuyor
  • 10-01-2022, 23:52:37
    #4
    TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben öyle yapıyorum sıkıntı olmuyor
    Bottom banner sabit AdMob kullanmayı düşünüyorum. Geçişli reklamları unity kullanıyorum. İkisi aynı anda çalışıyor. Bu sıkıntı olur mu acaba ? Yani sadece bottom banneri AdMob, geri kalan geçişli reklamlar unitynin.
  • 11-01-2022, 04:36:35
    #5
    Politikalara uydugunuz sürece sorun yaratmaz.