Ben öyle yapıyorum sıkıntı olmuyor
Bottom banner sabit AdMob kullanmayı düşünüyorum. Geçişli reklamları unity kullanıyorum. İkisi aynı anda çalışıyor. Bu sıkıntı olur mu acaba ? Yani sadece bottom banneri AdMob, geri kalan geçişli reklamlar unitynin.