• 10-01-2022, 19:34:16
    #10
    postkomdan gelmiş
  • 10-01-2022, 20:46:09
    #11
    Tedbirimizi alalım. Temkinli davranalım. Hayırlısı olsun hocam. 👍🙂
  • 10-01-2022, 23:18:15
    #12
    Mahkeme veya icra dairesinden gönderilseydi gönderici adındaki harflerden anlaşılırdı, bu nedenle adliyeden gönderildiğini düşünmüyorum. E-devlet veya vatandaş uyap portalda da mutlaka görürdünüz, artık herşey ilk olarak sisteme işleniyor.
  • 12-01-2022, 14:50:26
    #13
    Mektup olayı , 3 ay önce sattığım honda aracımın hava yastık şişiricileri değişmesi için mesaj falan atmışlardı. Şimdide mektup yollamışlar onun için ondan dolayıymış. Araç bende değil ama galiba sistemlerinde kayıtlı ben gözüküyorum. Herhangi bi ciddi olay yok Allaha şükür.