Mahkeme veya icra dairesinden gönderilseydi gönderici adındaki harflerden anlaşılırdı, bu nedenle adliyeden gönderildiğini düşünmüyorum. E-devlet veya vatandaş uyap portalda da mutlaka görürdünüz, artık herşey ilk olarak sisteme işleniyor.