Yemeksepeti Numara Onay Hakkında
6
●285
- 08-01-2022, 22:31:48Arkadaşlar Yemeksepeti için bir siteden numara onay yaptım. Türk numarası ama bir sorun olur mu acaba? Yardımcı olur musunuz?
- 08-01-2022, 22:41:21Herkes numaralar bu şekilde kullanılıyor zannediyor ama öyle değil. Bir arkadaş detaylı olarak nasıl olduğunu anlatmıştı. Konuyu bulursam iletirim.Voxen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2022, 22:49:34Ben de diğer hocam gibi biliyorum, umarım yanlış bilgidir farklı bir yöntemle kullanılıyorudur🙏broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2022, 22:51:50nasıl kullanıyorlar yasal mı o yaptıkları yöntembroqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2022, 23:01:10Tupcus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleNumaraları kendi istekleri ile kiralayan kişiler de varmış. Fakat rat ile uzaktan mesajları okudukları kişiler de varmış. Benim aklımda yanlış kalmış kusura bakmayın. Yani sizlerin dediği de doğruVoxen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İki türlü de kullanılıyor.
İki türlü de kullanılıyor.