• 08-01-2022, 22:31:48
    #1
    Arkadaşlar Yemeksepeti için bir siteden numara onay yaptım. Türk numarası ama bir sorun olur mu acaba? Yardımcı olur musunuz?
  • 08-01-2022, 22:36:23
    #2
    aslında yasal değil bir gün siz de telefonunuza güvenilir olmayan bir apk falan yüklerseniz sizin numaralarınız da o onay sitelerinde olur
  • 08-01-2022, 22:41:21
    #3
    Voxen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında yasal değil bir gün siz de telefonunuza güvenilir olmayan bir apk falan yüklerseniz sizin numaralarınız da o onay sitelerinde olur
    Herkes numaralar bu şekilde kullanılıyor zannediyor ama öyle değil. Bir arkadaş detaylı olarak nasıl olduğunu anlatmıştı. Konuyu bulursam iletirim.
  • 08-01-2022, 22:49:34
    #4
    broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes numaralar bu şekilde kullanılıyor zannediyor ama öyle değil. Bir arkadaş detaylı olarak nasıl olduğunu anlatmıştı. Konuyu bulursam iletirim.
    Ben de diğer hocam gibi biliyorum, umarım yanlış bilgidir farklı bir yöntemle kullanılıyorudur🙏
  • 08-01-2022, 22:51:50
    #5
    broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes numaralar bu şekilde kullanılıyor zannediyor ama öyle değil. Bir arkadaş detaylı olarak nasıl olduğunu anlatmıştı. Konuyu bulursam iletirim.
    nasıl kullanıyorlar yasal mı o yaptıkları yöntem
  • 08-01-2022, 23:01:10
    #6
    Tupcus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de diğer hocam gibi biliyorum, umarım yanlış bilgidir farklı bir yöntemle kullanılıyorudur🙏
    Voxen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl kullanıyorlar yasal mı o yaptıkları yöntem
    Numaraları kendi istekleri ile kiralayan kişiler de varmış. Fakat rat ile uzaktan mesajları okudukları kişiler de varmış. Benim aklımda yanlış kalmış kusura bakmayın. Yani sizlerin dediği de doğru İki türlü de kullanılıyor.
  • 09-01-2022, 11:13:22
    #7
    broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Numaraları kendi istekleri ile kiralayan kişiler de varmış. Fakat rat ile uzaktan mesajları okudukları kişiler de varmış. Benim aklımda yanlış kalmış kusura bakmayın. Yani sizlerin dediği de doğru İki türlü de kullanılıyor.
    Vay be :/