Ben de diğer hocam gibi biliyorum, umarım yanlış bilgidir farklı bir yöntemle kullanılıyorudur🙏
nasıl kullanıyorlar yasal mı o yaptıkları yöntem
Numaraları kendi istekleri ile kiralayan kişiler de varmış. Fakat rat ile uzaktan mesajları okudukları kişiler de varmış. Benim aklımda yanlış kalmış kusura bakmayın. Yani sizlerin dediği de doğru

İki türlü de kullanılıyor.