Bankaya ve AGT ye şikayet oluşturdum. Adam beni arıyor uzaktayım diyorum piplemiyordu iş yerimizden alabilirsiniz diyor. İş geride anahtarci 😓
Banka araya girerse çözer diye düşünüyorum yoksa kartı iptal edeceğim.
AGT Kurye, sorun bende mi?
10
●166
- 06-01-2022, 13:38:55
- 06-01-2022, 13:42:01Getirmedi. O link üzerinden şikayet oluşturdum az önce. Adresim nokta atışı doğru. Adam beni geçistirdi hocam. Moralim bozuldu biraz. Adamın işi bu. Maaş alıyor. Eğer bana sabahtan beri dağıtım yapıyorum kusura bakmayın bugün teslim edemem fakat kartınız şuan şu adreste gelip teslim alma imkanınız var mı dese tamam derim ama yok. Kurye ile görüşmem 30saniye sürdü.phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
