phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bana mantıksız geldi ve hiç böyle bir şey yaşamadım. Sizin teslimat adresiniz neresi ise oraya teslim etmek zorundalar.
Buradan gönderinizi takip edin https://kargotakiptr.com/agt-kurye-gonderi-takip ve alıcı adresinde ne yazıyor kontrol eder misiniz, burada ne yazıyorsa oraya getirmesi lazım.
Getirmedi. O link üzerinden şikayet oluşturdum az önce. Adresim nokta atışı doğru. Adam beni geçistirdi hocam. Moralim bozuldu biraz. Adamın işi bu. Maaş alıyor. Eğer bana sabahtan beri dağıtım yapıyorum kusura bakmayın bugün teslim edemem fakat kartınız şuan şu adreste gelip teslim alma imkanınız var mı dese tamam derim ama yok. Kurye ile görüşmem 30saniye sürdü.