Bankaya ve AGT ye şikayet oluşturdum. Adam beni arıyor uzaktayım diyorum piplemiyordu iş yerimizden alabilirsiniz diyor. İş geride anahtarci 😓

Banka araya girerse çözer diye düşünüyorum yoksa kartı iptal edeceğim.