• 05-01-2022, 23:29:18
    #1
    Öncelikle merhaba, 1 yılı aşkın süredir forumdayım ve gerçekten burada çok güzel dostluklar edindim ve kendimi bu sürede yeterince geliştirebildim, hala da geliştiriyorum. Öncelikle böyle bir forumda emeği geçen herkese kendim adıma teşekkür ederim. Soruma gelecek olursak ; Forumda ara ara ticaret yapıyoruz, ufak miktarlarda bir kaç dolandırma olayım oldu şikayet konusu açmaya bile üşendim. Fakat yüklü miktarda ticaret yapan bir çok arkadaş var. Bazı şikayet konularında sorunun çözümlenmeyince hakkınızı yasal yollarla arayabilirsiniz diyen yönetimden arkadaşlar görüyorum. Diyelim ki biz ciddi bir miktar para kaptırdık ve hakkımızı yasal yollarla aramaya kalkıştık. R10 yönetimi profili belli olan arkadaşın kimlik, ip vs bilgilerini veriyor mu? Yoksa mahkeme kararı falan mı gerekir? Yani elbette r10 buradaki ticaretlere karışmıyor ve aracı değil fakat böyle bir durum olsa süreç nasıl işler? Bilmediğimden ve merakımdan soruyorum. Teşekkürler...
  • 05-01-2022, 23:30:46
    #2
    Güzel soru bende konuyu takipteyim mesajım bulunsun.
  • 05-01-2022, 23:31:02
    #3
    Merhaba

    Herhangi bir şahıs veya şirket ile bilgi paylaşılması mümkün değil. Yasal olarak şikayetçi olduğunuzda mahkeme tarafından bizden talep edilmekte ve bilgiler onlara ulaştırılmakta.
  • 05-01-2022, 23:31:05
    #4
    Merhaba,

    Bu tarz olaylar için savcılığa şikayette bulunduğunuz zaman savcılık sadece r10.net için değil başka platformlarda olsa neresi olursa olsun hiç farketmez ilgili birimlere yazı gönderir ve bilgileri ister bu platformlar ise bu bilgileri sadece savcılık birimleri ile paylaşır.

    Şahıslar ile hiçbir şekilde paylaşılmaz.
  • 05-01-2022, 23:32:29
    #5
    Siz yasal yollara başvurunca; İlgili makamlar; verileri R10'dan talep eder ve alır. Ancak r10 bireysel olarak size bu bilgileri vermez- veremez.
  • 05-01-2022, 23:35:07
    #6
    Kimsenin başına öyle bir olay gelmez inşallah tabi ki ama olurda gelirse öncelikle savcılık/karakola giderek şikayet oluşturmanız gerekmekte detaylı ve kanıtlarınızla birlikte daha sonra mahkeme r10.net sitesinden ilgili kişinin ip adresi ad soyad ve diğer bilgilerini talep eder. bu bilgilere istinaden verilen ip adreslerini İnternet Erişim Sağlayıcı firmadan kişinin adres ad soyad bilgileri talep edilir. R10.NET sitesi hiçbir şekilde kimsenin bilgilerini ip adresi vs dahil direkt paylaşım yapamaz Kişisel verileri koruma kanunu(KVKK) kapsamında suç teşkil etmektedir.
  • 05-01-2022, 23:39:26
    #7
    thisislenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel soru bende konuyu takipteyim mesajım bulunsun.
    ismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Herhangi bir şahıs veya şirket ile bilgi paylaşılması mümkün değil. Yasal olarak şikayetçi olduğunuzda mahkeme tarafından bizden talep edilmekte ve bilgiler onlara ulaştırılmakta.
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Bu tarz olaylar için savcılığa şikayette bulunduğunuz zaman savcılık sadece r10.net için değil başka platformlarda olsa neresi olursa olsun hiç farketmez ilgili birimlere yazı gönderir ve bilgileri ister bu platformlar ise bu bilgileri sadece savcılık birimleri ile paylaşır.

    Şahıslar ile hiçbir şekilde paylaşılmaz.
    dincerecevit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz yasal yollara başvurunca; İlgili makamlar; verileri R10'dan talep eder ve alır. Ancak r10 bireysel olarak size bu bilgileri vermez- veremez.
    Wbmasters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimsenin başına öyle bir olay gelmez inşallah tabi ki ama olurda gelirse öncelikle savcılık/karakola giderek şikayet oluşturmanız gerekmekte detaylı ve kanıtlarınızla birlikte daha sonra mahkeme r10.net sitesinden ilgili kişinin ip adresi ad soyad ve diğer bilgilerini talep eder. bu bilgilere istinaden verilen ip adreslerini İnternet Erişim Sağlayıcı firmadan kişinin adres ad soyad bilgileri talep edilir. R10.NET sitesi hiçbir şekilde kimsenin bilgilerini ip adresi vs dahil direkt paylaşım yapamaz Kişisel verileri koruma kanunu(KVKK) kapsamında suç teşkil etmektedir.
    Teşekkürler yeterince açıklayıcı oldu