Öncelikle merhaba, 1 yılı aşkın süredir forumdayım ve gerçekten burada çok güzel dostluklar edindim ve kendimi bu sürede yeterince geliştirebildim, hala da geliştiriyorum. Öncelikle böyle bir forumda emeği geçen herkese kendim adıma teşekkür ederim. Soruma gelecek olursak ; Forumda ara ara ticaret yapıyoruz, ufak miktarlarda bir kaç dolandırma olayım oldu şikayet konusu açmaya bile üşendim. Fakat yüklü miktarda ticaret yapan bir çok arkadaş var. Bazı şikayet konularında sorunun çözümlenmeyince hakkınızı yasal yollarla arayabilirsiniz diyen yönetimden arkadaşlar görüyorum. Diyelim ki biz ciddi bir miktar para kaptırdık ve hakkımızı yasal yollarla aramaya kalkıştık. R10 yönetimi profili belli olan arkadaşın kimlik, ip vs bilgilerini veriyor mu? Yoksa mahkeme kararı falan mı gerekir? Yani elbette r10 buradaki ticaretlere karışmıyor ve aracı değil fakat böyle bir durum olsa süreç nasıl işler? Bilmediğimden ve merakımdan soruyorum. Teşekkürler...