Merhaba dostlar, 1 saat önce devlet hastanesinde PCR testi yaptırdım, hasta kayıttan kaydımı oluşturdum ardından burnumdan ve ağzımdan sürüntü örneği aldılar, ancak E-Nabız'da hastane ziyaretim görünmüyor, geçen ay farklı bir hastanede yaptırmıştım hemen gözükmüştü, sorun mu var acaba, aydınlatırsanız çok sevinirim.
Tat yok, koku yok, boğaz ağrıyor, burnum durmuyor.. bakalım ne çıkacak.
+ olarak kendinize çok dikkat edin 1.5 saat sıra bekledim, Covid poliklinikleri çok yoğun.
PCR Testi Yaptırmış Olanlar Bakabilir mi?
5
●114
- 05-01-2022, 15:22:35Üyeliği durduruldu
- 05-01-2022, 15:24:16Merhaba geçmiş olsun sorun yok enabız sistemine hemen yansımayabiliyor. Bazen 24 saati buluyor.
- 05-01-2022, 15:25:34Üyeliği durdurulduWarfley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHelixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgilendirmeler için teşekkürler arkadaşlar.