• 05-01-2022, 15:22:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba dostlar, 1 saat önce devlet hastanesinde PCR testi yaptırdım, hasta kayıttan kaydımı oluşturdum ardından burnumdan ve ağzımdan sürüntü örneği aldılar, ancak E-Nabız'da hastane ziyaretim görünmüyor, geçen ay farklı bir hastanede yaptırmıştım hemen gözükmüştü, sorun mu var acaba, aydınlatırsanız çok sevinirim.

    Tat yok, koku yok, boğaz ağrıyor, burnum durmuyor.. bakalım ne çıkacak.

    + olarak kendinize çok dikkat edin 1.5 saat sıra bekledim, Covid poliklinikleri çok yoğun.
  • 05-01-2022, 15:23:37
    #2
    merhaba covid testleri bi merkezde yapılır. o merkeze araba vasıtası ile taşınır gün içinde kaydınız işleniyor.
  • 05-01-2022, 15:23:44
    #3
    Ben askere gideceğim sıra aynı sorunu yaşadım.
    Sonuç çıkınca sisteme düşüyor.

    Geçmiş olsun
  • 05-01-2022, 15:24:16
    #4
    Merhaba geçmiş olsun sorun yok enabız sistemine hemen yansımayabiliyor. Bazen 24 saati buluyor.
  • 05-01-2022, 15:25:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Warfley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba covid testleri bi merkezde yapılır. o merkeze araba vasıtası ile taşınır gün içinde kaydınız işleniyor.
    HelixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben askere gideceğim sıra aynı sorunu yaşadım.
    Sonuç çıkınca sisteme düşüyor.

    Geçmiş olsun
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba geçmiş olsun sorun yok enabız sistemine hemen yansımayabiliyor. Bazen 24 saati buluyor.

    Bilgilendirmeler için teşekkürler arkadaşlar.
  • 05-01-2022, 15:28:00
    #6
    Geçmiş olsun bende dün gece yaptırdım bugün pozitif çıktım ilk kez sisteme hemen girilmiyor size verilen bardod ile e nabız dan durumu sorgulayabilirsiniz