Merhaba dostlar, 1 saat önce devlet hastanesinde PCR testi yaptırdım, hasta kayıttan kaydımı oluşturdum ardından burnumdan ve ağzımdan sürüntü örneği aldılar, ancak E-Nabız'da hastane ziyaretim görünmüyor, geçen ay farklı bir hastanede yaptırmıştım hemen gözükmüştü, sorun mu var acaba, aydınlatırsanız çok sevinirim.
Tat yok, koku yok, boğaz ağrıyor, burnum durmuyor.. bakalım ne çıkacak.
+ olarak kendinize çok dikkat edin 1.5 saat sıra bekledim, Covid poliklinikleri çok yoğun.