Merhabalar;
Son 1 haftadır r10 a girdiğimde anormal bir şekilde yavaşlama mevcut. Konular çok geç açılıyor ana sayfa yenilenirken 10-15 sn bekliyorum, çoğu zaman üyelerim fotoğrafları bile yüklenmiyor. Kendi internetimde sorun olduğunu kesinlikle düşünmüyorum her yere saniyesinde giriyorum ama r10 da bir şey yaparken aşırı bir yavaşlık mevcut. Sizlerede de bu sorun var mı ? Var ise bir açıklama yapıldı mı ne zaman düzelir ?
R10 Sizdede Yavaş Mı ?
4
●65
- 05-01-2022, 10:40:29
- 05-01-2022, 10:46:26Dün akşam aşırı yavaştı mesajları almak için sayfayı yenilemek zorunda kalıyordum.
- 05-01-2022, 10:47:46Aynen aynı sorunu yaşadık dün.
Fakat şuan bir problem görünmüyor gayet iyi.