Merhabalar;

Son 1 haftadır r10 a girdiğimde anormal bir şekilde yavaşlama mevcut. Konular çok geç açılıyor ana sayfa yenilenirken 10-15 sn bekliyorum, çoğu zaman üyelerim fotoğrafları bile yüklenmiyor. Kendi internetimde sorun olduğunu kesinlikle düşünmüyorum her yere saniyesinde giriyorum ama r10 da bir şey yaparken aşırı bir yavaşlık mevcut. Sizlerede de bu sorun var mı ? Var ise bir açıklama yapıldı mı ne zaman düzelir ?