• 04-01-2022, 18:01:40
    #1
    Herkese selamlar,
    Az önce konuyu yukarı taşıma seçeneği çıktı karşıma bir konuyu yukarı taşıyabildim.
    Farklı konularımdaki diğer denemelerde olmadı.
    Bu yeni yıl hediyesi miydi yoksa normal üyeliklere de günlük bir hak mı verildi, ya da başka bir şey mi?
  • 04-01-2022, 18:03:44
    #2
    Hocam bildiğim kadarıyla
    1 yıl ve üzeri R10 üyeleri 96 saatte bir
    5 yıl ve üzeri R10 üyeleri 72 saatte bir
    10 yıl ve üzeri R10 üyeleri 48 saatte bir olacak şekilde Ticari Kategori içerisinde bulunan konularını Ücretsizolarak yukarı taşıyabilirler

    Detaylar burda yazıyor ;
    https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...-up-hakki.html
  • 04-01-2022, 18:06:44
    #3
    UfukParlayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bildiğim kadarıyla
    1 yıl ve üzeri R10 üyeleri 96 saatte bir
    5 yıl ve üzeri R10 üyeleri 72 saatte bir
    10 yıl ve üzeri R10 üyeleri 48 saatte bir olacak şekilde Ticari Kategori içerisinde bulunan konularını Ücretsizolarak yukarı taşıyabilirler

    Detaylar burda yazıyor ;
    https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...-up-hakki.html
    Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için