Herkese selamlar,
Az önce konuyu yukarı taşıma seçeneği çıktı karşıma bir konuyu yukarı taşıyabildim.
Farklı konularımdaki diğer denemelerde olmadı.
Bu yeni yıl hediyesi miydi yoksa normal üyeliklere de günlük bir hak mı verildi, ya da başka bir şey mi?