Arkadaşlar 100 bin vaka dahi olsa kapanabilecek ne bir eğitim kurumu, ne de işletme var. Alışacağız. Kaldı 3 ay zaten. Bahara kadar dişimizi sıkıp, bahardan sonrası kolay mantığındayız.
Yapılan seri zamlar ve mevcut ekonomik durum ortada iken... Erken seçim bile gündem olabilir ama yeni bir kapanma mümkün değil.