Arkadaşlar bir öğretmen olarak şunu söylüyorum okulların kapanması biraz zor çünkü 1 yılın telafisini yapamadık ki bir yıl daha kapanması sıkıntı. Temizlik konusu ele alında ve inanın çocuklar alıştı maskesiz öğrenci yok denecek kadar az. Senenin başından itibaren iki sınıf karantinaya girdi ikisinde de sınıf bazında iki öğrenciyi geçmedi hasta olan.