Bakan "kapalı ortamlarda kalmamalıyız" deyip maalesef okulları açık tutuyor. Umuyorum hiçbir kardeşimize bulaşmaz bu lanet virüs. Cumhurbaşkanı da bugün yaptığı açıklamada okullarda yüz yüze eğitime devam edileceğini söyledi. Haliyle okullar kapanmaz ama vakalar bu kadar çokken herkesin halen rahat davranması çok üzücü. Allah herkesin yardımcısı olsun.