• 02-01-2022, 22:25:25
    #1
    Yurtdışından alacağım 600liralık ürüne sizce ne kadar vergi öderim tecrübesi olan varmı
  • 02-01-2022, 22:29:58
    #2
    elektriğe %120 zam gelen bir ülkede 1000 tl gümrük ödersiniz hocam
    30 liralık bir ürün için gümrüğün benden 800 lira istemişliği var.
    gümrükte çalışan bir arkadaşım vardı bana dediği tek şey burada rüşvet almayanı barındırmıyorlar .D
  • 02-01-2022, 22:30:31
    #3
    130,80 tl
  • 02-01-2022, 22:30:57
    #4
    Ürünün nerden gelceğine bağlı değişiyor. %15 ile %20 arasıydı en son hatırladığım
    Edit: 600 ün %20si yani
  • 02-01-2022, 22:31:00
    #5
    Aliexpress vs. alım yapıyorsan yeni sisteme göre alırken ödüyorsun.

    Diğer şekilde ortalama tutar 120-200 arası olur. Tabi gümrük görevlilerin ruh haline bağlı
  • 02-01-2022, 22:34:08
    #6
    Nereden alacaksınız,,? Aliexpress gibi bir yerden alacaksanız orada zaten vergiyi ödüyorsunuz.

    Eğer ithal edecekseniz orası ayrı bir konu Mevzuata bakmak lazım
  • 02-01-2022, 22:34:49
    #7
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aliexpress vs. alım yapıyorsan yeni sisteme göre alırken ödüyorsun.

    Diğer şekilde ortalama tutar 120-200 arası olur. Tabi gümrük görevlilerin ruh haline bağlı
    Ruh hali diye birşey yok hocam mevzuat var
  • 02-01-2022, 22:36:08
    #8
    serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ruh hali diye birşey yok hocam mevzuat var
    Mevzuata uyan yok 30 tl için 150tl ödediğimi biliyorum. Daha sonra uğraşıyorsun
  • 02-01-2022, 22:37:42
    #9
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevzuata uyan yok 30 tl için 150tl ödediğimi biliyorum. Daha sonra uğraşıyorsun
    30 TL lik üründe anti-damping var mı, vergi ne kadar KDV ne kadar ilave gümrük vergisi var mı baktınız mı,?