elektriğe %120 zam gelen bir ülkede 1000 tl gümrük ödersiniz hocam
30 liralık bir ürün için gümrüğün benden 800 lira istemişliği var.
gümrükte çalışan bir arkadaşım vardı bana dediği tek şey burada rüşvet almayanı barındırmıyorlar .D