Merhaba arkadaşlar CSGO oynarken aşağıdaki sitemim ile CSGO aşırı derecede kasıyor. Tüm oyun içi grafik ayarlarını düşürdüğümde bile fps düşüklüğü ve kasma devam ediyor. Sizce sistem eksikliği nelerdir beni bilgilendirir misiniz?
Sistemimde SSD yok. 1TB harddisk var. bir arkadaşım SSD sonrası düzeleceğini bahsetti. Bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Nvidia denetim masasi ayarların kalitededir, onları performansa çekersen oldukça etkileyecektir hocam, nasıl yaparım diyorsan internette kısa kısa videolar da bulabilirsin, birçok kaynak var.
Unlost bunun için bir video çekmişti, FPS arttırma diye, oradan incigine boncuguna kadar da öğrenebilirsin
başlat kısmına "oyun dvr" yazın. Ben oyun oynarken arka planda kaydet tarzı bir buton olması gerek. Şayet o açık ise kapatın.
edit: ekran kartı ayarlarınızdan Kalite olan kısmı Performans olarak değiştirin.
edit2: başlat kısmına "dxdiag" yazarak sistem sekmesindeki ekranın SS'ini atabilir misiniz? İşlemcinize de bakalım.
Nvidia denetim masasi ayarların kalitededir, onları performansa çekersen oldukça etkileyecektir hocam, nasıl yaparım diyorsan internette kısa kısa videolar da bulabilirsin, birçok kaynak var.
Unlost bunun için bir video çekmişti, FPS arttırma diye, oradan incigine boncuguna kadar da öğrenebilirsin
Radeon Software arayüz var hocam oyun ayarları performans olarak işaretli. Dediğiniz videolara bakmadım onalarıda inceleyeceğim. Teşekkür ederim
başlat kısmına "oyun dvr" yazın. Ben oyun oynarken arka planda kaydet tarzı bir buton olması gerek. Şayet o açık ise kapatın.
edit: ekran kartı ayarlarınızdan Kalite olan kısmı Performans olarak değiştirin.
edit2: başlat kısmına "dxdiag" yazarak sistem sekmesindeki ekranın SS'ini atabilir misiniz? İşlemcinize de bakalım.
* Bahsettiğiniz arka plan kayıt ayarlarını kontrol ettim hocam kapalı durumda. ses kayıdı aktif duruyordu onuda kapattım.
* Ekran kartı ayarı performansta şuanda.
* Hocam görselleri zaten dxdiag kısmından ss alıp buraya yükledim. Görmek istediğiniz başka bir alan var sanırım onun için tam sayfasını yüklüyorum.
* Bahsettiğiniz arka plan kayıt ayarlarını kontrol ettim hocam kapalı durumda. ses kayıdı aktif duruyordu onuda kapattım.
* Ekran kartı ayarı performansta şuanda.
* Hocam görselleri zaten dxdiag kısmından ss alıp buraya yükledim. Görmek istediğiniz başka bir alan var sanırım onun için tam sayfasını yüklüyorum.
yukarıdaki sekmeden sistem tıklayıp ss'ini yükleyin hocam
hocam driverlar falanda yüklü sanırım sorun yok inşallah.
ortalama 60 80 fps de oynamanız lazım. gerçekten çözemedim. daha bilgili arkadaşlar var ise yardımcı olurlar.