başlat kısmına "oyun dvr" yazın. Ben oyun oynarken arka planda kaydet tarzı bir buton olması gerek. Şayet o açık ise kapatın.
edit: ekran kartı ayarlarınızdan Kalite olan kısmı Performans olarak değiştirin.
edit2: başlat kısmına "dxdiag" yazarak sistem sekmesindeki ekranın SS'ini atabilir misiniz? İşlemcinize de bakalım.
* Bahsettiğiniz arka plan kayıt ayarlarını kontrol ettim hocam kapalı durumda. ses kayıdı aktif duruyordu onuda kapattım.
* Ekran kartı ayarı performansta şuanda.
* Hocam görselleri zaten dxdiag kısmından ss alıp buraya yükledim. Görmek istediğiniz başka bir alan var sanırım onun için tam sayfasını yüklüyorum.