• 02-01-2022, 17:05:15
    #1
    Merhabalar müşterim için https://earsivportal.efatura.gov.tr/intragiris.html üzerinden e-arşiv fatura kestim .
    Fatura onaylandı sorun yok.
    Lakin faturanın kdv bedeli mevcut .
    Faturadaki kdv ödemek istiyorum .
    Nasıl ödeyebilirim bilgisi olan var mı ?
    Fatura bugünün tarihinde olduğu için gib interaktif sayfasında borç olarak gözükmüyor yada gip'e borç olarak düşer mi ?
  • 02-01-2022, 17:11:45
    #2
    Faturayı muhasebecinize ileteceksiniz o girişini yapacak. Gelecek ayın 26'sında ödemesini yapacaksınız
  • 02-01-2022, 17:13:46
    #3
    tcaliacarr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturayı muhasebecinize ileteceksiniz o girişini yapacak. Gelecek ayın 26'sında ödemesini yapacaksınız
    online ödeme yöntemi yokmudur ?
  • 02-01-2022, 17:15:07
    #4
    yazarbeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    online ödeme yöntemi yokmudur ?
    Hocam muhasebeciniz gelir ve giderlerinizi girdikten sonra interaktif vergi dairesinden ödemesini yapabilirsiniz.

    https://ivd.gib.gov.tr/
  • 02-01-2022, 17:15:32
    #5
    tcaliacarr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam muhasebeciniz gelir ve giderlerinizi girdikten sonra interaktif vergi dairesinden ödemesini yapabilirsiniz.

    https://ivd.gib.gov.tr/
    Teşekkürler