Merhabalar müşterim için https://earsivportal.efatura.gov.tr/intragiris.html üzerinden e-arşiv fatura kestim .
Fatura onaylandı sorun yok.
Lakin faturanın kdv bedeli mevcut .
Faturadaki kdv ödemek istiyorum .
Nasıl ödeyebilirim bilgisi olan var mı ?
Fatura bugünün tarihinde olduğu için gib interaktif sayfasında borç olarak gözükmüyor yada gip'e borç olarak düşer mi ?
E-Belge fatura kdv ödemesi
4
●63
- 02-01-2022, 17:11:45Faturayı muhasebecinize ileteceksiniz o girişini yapacak. Gelecek ayın 26'sında ödemesini yapacaksınız
- 02-01-2022, 17:13:46online ödeme yöntemi yokmudur ?tcaliacarr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2022, 17:15:07Hocam muhasebeciniz gelir ve giderlerinizi girdikten sonra interaktif vergi dairesinden ödemesini yapabilirsiniz.yazarbeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://ivd.gib.gov.tr/