Merhabalar müşterim için https://earsivportal.efatura.gov.tr/intragiris.html üzerinden e-arşiv fatura kestim .
Fatura onaylandı sorun yok.
Lakin faturanın kdv bedeli mevcut .
Faturadaki kdv ödemek istiyorum .
Nasıl ödeyebilirim bilgisi olan var mı ?
Fatura bugünün tarihinde olduğu için gib interaktif sayfasında borç olarak gözükmüyor yada gip'e borç olarak düşer mi ?