• 01-01-2022, 20:39:54
    #1
    Arkadaşlar selamlar.
    Uzun süredir tatil yapamıyorum gerçekten bir tatile ihtiyacım var. Yakın arkadaşımla beraber 1-3 mayıs arası bayram tatilinde biyerlere kaçalım diyoruz, onda da "2 erkek almıyoruz" diyorlar. İlla kadın olacak diyorlar
    Yok mu bu işin bir çözümü. Otel sitelerinde de bakamıyoruz. Tam bura iyi gidilir diyoruz, "2 erkek kabul etmeyiz" diyorlar
  • 01-01-2022, 20:44:39
    #2
    Ayri ayri oda tutmayi deneyin.
  • 01-01-2022, 20:45:40
    #3
    Kıbrıs düşünürsen yardımcı olayım.
  • 01-01-2022, 20:47:19
    #4
    Kadın olunca da evlilik cüzdanı olmadan alamayız diyorlar
    • KuzeyKalesi
    KuzeyKalesi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-01-2022, 20:49:58
    #5
    Halilahmad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıbrıs düşünürsen yardımcı olayım.
    Bilgi alabilir miyim Kıbrısa gelmek istiyordum
  • 01-01-2022, 20:52:00
    #6
    Ee kadın erkek gidince de evlilik cüzdanınız nerde diyorlar bunlar neyin kafasını yaşıyor ya istemem yan cebime koy rahatına bak adamların
  • 01-01-2022, 20:52:44
    #7
    Acaba Turistlere de aynı muameleyi mi yapıyorlar
  • 01-01-2022, 20:54:50
    #8
    airbnb tutun sizde, boyle uygulama yapan otellere para vermeyin!
    • KuzeyKalesi
    KuzeyKalesi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-01-2022, 20:59:38
    #9
    Türk olduğunuz için hocam bi turist gelse hoteli üstüne bile yaparlar