Arkadaşlar selamlar.
Uzun süredir tatil yapamıyorum gerçekten bir tatile ihtiyacım var. Yakın arkadaşımla beraber 1-3 mayıs arası bayram tatilinde biyerlere kaçalım diyoruz, onda da "2 erkek almıyoruz" diyorlar. İlla kadın olacak diyorlar
Yok mu bu işin bir çözümü. Otel sitelerinde de bakamıyoruz. Tam bura iyi gidilir diyoruz, "2 erkek kabul etmeyiz" diyorlar