• 01-01-2022, 19:43:56
    #1
    Merhabalar, olaydan çok geri kaldım o sebeple sormak istedim.

    Ben freelance bir yazılımcıyım. Bu yeni vergi yasası freelance olarak çalışıp, çoğul kişilerden parça parça ödeme alan kişileri kapsıyor mu? Şirketimi kapatsam olur mu?
  • 01-01-2022, 20:41:31
    #2
    Henuz belli degil galiba, tam aciklansin o zaman belli olur. Cogu kisi adsense dahil diyor cogu dahil degil diyor o bile belli degilken freelance olarak calisanlari hic ogrenemezsiniz bu surecte