Merhabalar, olaydan çok geri kaldım o sebeple sormak istedim.
Ben freelance bir yazılımcıyım. Bu yeni vergi yasası freelance olarak çalışıp, çoğul kişilerden parça parça ödeme alan kişileri kapsıyor mu? Şirketimi kapatsam olur mu?
Yeni vergi yasası hakkında
1
●163