Merhabalar, olaydan çok geri kaldım o sebeple sormak istedim.

Ben freelance bir yazılımcıyım. Bu yeni vergi yasası freelance olarak çalışıp, çoğul kişilerden parça parça ödeme alan kişileri kapsıyor mu? Şirketimi kapatsam olur mu?