HelloWorld adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En iyi web tarayıcı hangisi?
43
●1.107
- 01-01-2022, 02:19:28Eğer chrome kullanırken aynı zamanda diğer işleri etkiliyorsa fazla sekmede sıkıntı yaratıyorsa dolar daha da yükselmeden bir 8 daha at (:STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkıntı falan yoksa da ram kullanımına bu kadar takılma bence. Şuan için en iyisi chrome. - 01-01-2022, 09:36:57Edge benim de hoşuma gitti hız bakımından vs.. ama aramalardaki linkleri yeni sekmede açması beni çok tilt ettiSaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2022, 09:40:26Chrome'dan kopmak benim içinde zor nede olsa kendimi bildim bileli chrome kullanıyorumFrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle