FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Opera ve FireFox ağırlıklı olarak kullanıyorum. Ancak Chrome'dan da kopmuş değilim.
Chrome'dan kopmak benim içinde zor nede olsa kendimi bildim bileli chrome kullanıyorum