En iyi web tarayıcı hangisi?
43
●1.107
- 01-01-2022, 01:37:44Gx versiyonu mu? Bazıları operaya hız bakımından yavaş diyor o yüzden emin olamadım.RobotikAntalya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2022, 01:38:49Mozilla dev. her zaman ilk tercihim ancak Brave ve opera da yerleşik reklam engelleyici leri ile temiz gezinme için ön plana çıkıyor.
aslında kendiniz kullanıp bakmanız en mantıklısı herkes farklı sebeplerden farklı tarayıcıları sevebilir.
Ama benim için her zaman Mozilla dev
- 01-01-2022, 01:38:58enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBellek kullanım oranları nasıl peki hocam? Google'de kurtlar vadisi izlerken bir siteye girince 1.5gb ram tüketiyorozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2022, 01:40:04Video izlerken + arkada sayfa açıkken 800mb civarı ram yiyordu sanırım, cpu'ya hiç bakmadım.STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle