• 30-12-2021, 20:12:29
    #1
    Merhabai AMP yi hiç sevmiyorum, kurmak zorunda mıyım ? artıları veya eksileri nelerdir ?
  • 30-12-2021, 20:13:13
    #2
    Kategori Moderatörü
    Ben kullanmıyorum bı ara kullandım reklamlar çok yavaş çıkıyor gereksiz
  • 30-12-2021, 20:15:29
    #3
    Kişisel Rütbe
    amp yi daha çok başka sektör çok iyi kullanıyor
  • 30-12-2021, 21:08:16
    #4
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amp yi daha çok başka sektör çok iyi kullanıyor
    kötü kalpli siteler mi hocam
  • 30-12-2021, 21:26:25
    #5
    Kişisel Rütbe
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kötü kalpli siteler mi hocam
    çok kötüler çok