• 29-12-2021, 23:17:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar bügün bi anlık gelen hisle sesiz sakin sahil çıkışı yolda spin attım sonradan mobese olduğunu farkettim ceza yemişmiyimdir
  • 29-12-2021, 23:19:16
    #2
    Trafiği tehlikeye sokup insanları rahatsız ettiyseniz inşallah yemişsinizdir hocam onun dışında bilgim yok EDS varsa yemişsindir muhtemelen
  • 29-12-2021, 23:23:03
    #3
    O anda polisler orayı denetliyor sa çakar cezayı.
  • 29-12-2021, 23:24:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trafiği tehlikeye sokup insanları rahatsız ettiyseniz inşallah yemişsinizdir hocam onun dışında bilgim yok EDS varsa yemişsindir muhtemelen
    Trafiği tehlikeye soktuğumu düşünmüyorum hocam geniş ve boş bir yoldu hiç araç ve yaya yoktu sesiz sakin biryer insan dahi yoktu
  • 29-12-2021, 23:25:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O anda polisler orayı denetliyor sa çakar cezayı.
    Denetlemekten kastınız ne bilgisayar başında mı
  • 29-12-2021, 23:26:11
    #6
    Nasıl bir spin olduğu önemli. Belki yanlışlıkla attınız. Nereden bilebilirler?
  • 29-12-2021, 23:29:24
    #7
    wikebond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denetlemekten kastınız ne bilgisayar başında mı
    Mobeseleri polisler takip ediyor ama hepsini değil. O anda sizinkini takip ediyorlarsa veya şikayet ederlerse. Geriye dönüp izleyip gönderir cezayı.
  • 29-12-2021, 23:30:58
    #8
    Mobese sadece hız ölçer, plakanın 1 harfini kaparsan onu da yazamaz.

    Spine yemezsin rahat olabilirsin, spine anca polis görürse manuel ceza yazabilir yoksa bir makinadan falan yiyemezsin.
  • 29-12-2021, 23:40:46
    #9
    Trafikte mobese başındaki memur gördüyse eğer gelir hocam.