Trafiği tehlikeye sokup insanları rahatsız ettiyseniz inşallah yemişsinizdir hocam onun dışında bilgim yok EDS varsa yemişsindir muhtemelen
Trafiği tehlikeye soktuğumu düşünmüyorum hocam geniş ve boş bir yoldu hiç araç ve yaya yoktu sesiz sakin biryer insan dahi yoktu