Anket İphomu (ios) mu android mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 15
İphomu (ios) mu android mi?
IOS: hep iphone kulladım , hiç android kullanmadım
%0 (0 Oy)
IOS: hem iphone hem de android kullandım
%33,33 (5 Oy)
IOS: android kullandım alışamadım. oLmadı iosa geçtim.
%13,33 (2 Oy)
IOS: özellikleri daha üstün olduğu için ios
%6,67 (1 Oy)
IOS&ANDROID. her ikisinibir arada kullanıyorum. tercihim yok
%6,67 (1 Oy)
ANDROID: hep android kulladım , hiç iphone kullanmadım
%26,67 (4 Oy)
ANDROID: hem iphone hem de android kullandım
%6,67 (1 Oy)
ANDROID: ios kullandım alışamadım. oLmadı androidE geçtim.
%0 (0 Oy)
ANDROID: KULLANIMI DAHA KOLAY OLDUĞU İÇİN android
%13,33 (2 Oy)
ANDROID: pahalı olduğu için iphone alamıyorum, ios hakkında fikrim yok.
%13,33 (2 Oy)
  • 29-12-2021, 21:08:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Telefon kullanım tercihi ile ilgili merak ettiğim bazı şeyler var.
    Anketi yanıtlarsanız memnun olurum.
  • 29-12-2021, 21:08:43
    #2
    Anket yok. Android
  • 29-12-2021, 21:09:11
    #3
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Anket yok. iOS
  • 29-12-2021, 21:09:50
    #4
    Anket yok.İOS
  • 29-12-2021, 21:10:22
    #5
    Anket yok iOS
  • 29-12-2021, 21:11:56
    #6
    Anket yok bir iki resim cekeyim sosyal medya dolaşayım diyorsan al android gec, ekosistem kullanıp işlerini kolaylaştırmak amaçsa iOS
  • 29-12-2021, 21:13:16
    #7
    Kullanım amacına göre değişir
    İkisini de kullanım ikisinden de memnunum bazı işlerim oluyor iOS tarafında yapamıyorum çok sıkıcı oluyor Android kullanmak zorunda kalıyorum
    Ama kalite bakımından iOS daha iyi geliyor
  • 29-12-2021, 21:15:07
    #8
    Yıllarca iPhone kullandım, kendime hep eziyet etmişim xiaomi geçtim on numara beş yıldız telefon.. ( android )
  • 29-12-2021, 21:15:18
    #9
    Üyeliği durduruldu
    MRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanım amacına göre değişir
    İkisini de kullanım ikisinden de memnunum bazı işlerim oluyor iOS tarafında yapamıyorum çok sıkıcı oluyor Android kullanmak zorunda kalıyorum
    Ama kalite bakımından iOS daha iyi geliyor
    konu açtıktan sonra anket oluşturabildim.