Kullanım amacına göre değişir
İkisini de kullanım ikisinden de memnunum bazı işlerim oluyor iOS tarafında yapamıyorum çok sıkıcı oluyor Android kullanmak zorunda kalıyorum
Ama kalite bakımından iOS daha iyi geliyor
konu açtıktan sonra anket oluşturabildim.