Anket İphomu (ios) mu android mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 15
İphomu (ios) mu android mi?
IOS: hep iphone kulladım , hiç android kullanmadım
%0 (0 Oy)
IOS: hem iphone hem de android kullandım
%33,33 (5 Oy)
IOS: android kullandım alışamadım. oLmadı iosa geçtim.
%13,33 (2 Oy)
IOS: özellikleri daha üstün olduğu için ios
%6,67 (1 Oy)
IOS&ANDROID. her ikisinibir arada kullanıyorum. tercihim yok
%6,67 (1 Oy)
ANDROID: hep android kulladım , hiç iphone kullanmadım
%26,67 (4 Oy)
ANDROID: hem iphone hem de android kullandım
%6,67 (1 Oy)
ANDROID: ios kullandım alışamadım. oLmadı androidE geçtim.
%0 (0 Oy)
ANDROID: KULLANIMI DAHA KOLAY OLDUĞU İÇİN android
%13,33 (2 Oy)
ANDROID: pahalı olduğu için iphone alamıyorum, ios hakkında fikrim yok.
%13,33 (2 Oy)
  • 29-12-2021, 21:15:27
    #10
    Her iki işletim sistemine erişimim var. Kişisel tercihim ve anket cevabım iOS.
  • 29-12-2021, 21:28:50
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sarj ve hiz ekran kamera yetiyor 🌹

    oneplus 7 pro