Telefon kullanım tercihi ile ilgili merak ettiğim bazı şeyler var.
Anketi yanıtlarsanız memnun olurum.
İphomu (ios) mu android mi?
IOS: hep iphone kulladım , hiç android kullanmadım
IOS: hem iphone hem de android kullandım
IOS: android kullandım alışamadım. oLmadı iosa geçtim.
IOS: özellikleri daha üstün olduğu için ios
IOS&ANDROID. her ikisinibir arada kullanıyorum. tercihim yok
ANDROID: hep android kulladım , hiç iphone kullanmadım
ANDROID: hem iphone hem de android kullandım
ANDROID: ios kullandım alışamadım. oLmadı androidE geçtim.
ANDROID: KULLANIMI DAHA KOLAY OLDUĞU İÇİN android
ANDROID: pahalı olduğu için iphone alamıyorum, ios hakkında fikrim yok.
